I’m back!

Yay! ik ben weer terug van mijn blogbreak. De break heeft me goed gedaan. Hoewel ik niet helemaal gestopt ben met het schrijven en het werk achter de schermen. Ik had even niet de druk dat er elke dag, of om de dag een artikel online moest staan. Heerlijk. De komende tijd zal ik dat ook niet hebben want ik heb veel artikelen ingepland. Waarbij ik wel even moet zeggen dat ze dus al ver vooruit zijn geschreven. En ook heb ik nog steeds mijn nobuy, die trouwens best goed gaat! Ik heb alleen wat teveel geld uitgegeven aan DIY spullen, maar daarover ga je nog meer lezen/zien.

Geef een reactie

