blogbreak

Ik zou minder gaan schrijven, om de dag. Ik weet of je het hebt gemerkt maar dat is me ook niet helemaal gelukt.. Een artikel maken na het huiswerk kost me meer energie dan ik had gedacht. Daarom hou ik even een blogbreak. Tot aan  de herfstvakantie in iedergeval. Ik zou heel graag door willen blijven bloggen maar school gaat voor en ik wil me echt even goed op school en mijn gezondheid (lang verkouden, grieperig en moe)  focussen. Ik ga proberen om dan in de herfstvakantie weer ver vooruit te schrijven zodat ik na de herfst vakantie niet weer een break hoef te houden. En ik doe dit echt met pijn in mijn hart, en ik ga het bloggen vreselijk missen maar het zal beter zijn..

Eén reactie

Geef een reactie

