Haar geverfd

Zolang dat ik het me kan herinneren heb ik blond haar. Vorig jaar was de laatste keer dat ik wat anders deed met mijn haar kleur. Nu vond het weer eens tijd voor iets anders. Het is herfst en persoonlijk vindt ik bruin de herfst altijd heel leuk. Dus ik ging met mama naar de drogist en kocht daar bruine haar verf. Waah, spannend. Ik had geen idee hoe bruin me zou staan en of er een rode gloed over komen, dat kan mijn huidskleur niet echt hebben. Lees verder om te zien wat er van is geworden.

Litte note: Sorry voor de wisselende belichting, de zon wou niet helemaal meewerken. 


Ik heb mijn haar geverfd met Syoss in de kleur Lichtbruin. De verpakking beloofd een glansende grijsdekkende kleur. Of ie ook echt de grijze haren goed mee verft weet ik niet. Het zou ook niet goed zijn als ik dat wel wist met mijn 16 jaar.


In de verpakking zit een gebruiksaanwijzing met handschoenen, ontwikkelcreme, creme kleuring en een zakje met 15 ML conditioner. Ja, je ziet het goed, geen kwastje. Daarom raad ik wel aan om iemand anders je haar te laten verven anders kan het nog wel eens een flinke kliederboel worden.. Je kan natuurlijk een ander kwastje gebruiken.

De verf stond klaar, ik had een oud shirt aan en me hoofd ingesmeerd met vaseline. Let’s begin.

 
Dit was mijn haar voordat ik het ging verven. Blond. Ik weet niet of je het kan zien – ik zie het wel, maar heb me er ook een half jaar aan geïrriteerd – maar ik tot het puntje van me neus uitgroei. Niet extreem, maar toch voor mij een erger punt. Ook was ik het blond zat. En sorry voor de pluis, ik had voor de foto door de wind gefietst.


Hello bruine haartjes. Op de foto is het een nachtje na dat ik het geverfd heb, ik moet zeggen dat nu wel weer iets minder bruin is. Maar ik ben zeer tevreden met het resultaat. Er is alleen wel 1 ding mis gegaan, de onderkant is net iets donkerder als de rest van mijn haar. Of ik het erg vind? nee niet echt, het heeft ook wel weer wat.

Mijn haar is nu bruin en dat wil ik ook graag nog even zo houden. Daarom gebruik op dit moment uit de WELLA pro serie de colour producten. Hier naast gebruik ik ook 1x per week een masker van Dove, niet op de foto.

Geef een reactie

