Fotografie #1

Ik heb af en toe al eens laten doorschemeren dat ik hou van fotograferen. Helaas zie je weinig zelf gemaakte foto’s op mijn blog voorbij komen. Dat komt omdat ik geen eigen camera heb op het moment en de camera moet delen met mijn ouders. Maar ik heb laatst op een vrije middag, waarop ik me verveelde, wat foto’s gemaakt. De meeste zijn niet bewerkt, als ze wel bewerkt zijn staat het er bij. Als ze zijn bewerkt heb ik alleen wat gesleuteld aan de belichting.


Bewerkt.


Niet bewerkt.


Niet bewerkt

Niet bewerkt


Niet bewerkt

Wat doe jij het liefste op een vrije middag?

Eén reactie

Geef een reactie

