TAG: 10 tot 1

Ik hou van tags. Het is een leuke manier om mensen te leren kennen. Deze tag heb ik al op veel blogs gezien en vandaag waag ik me eraan.

10 random dingen over mij
1. Ik ADD, dat is, grof gezegd, het tegenoverstelde van ADHD, ik ben dus rustiger. Hoewel je daar de laatste tijd niet veel van merkt, maar heb ik heb wel het concentratie probleem dat er ook bij hoort. Hier gebruik ik medicijnen voor.
2. Ik reis elke dag 1,5 uur om op school te komen, als ik de bus of trein niet mis.
3. Ik gebruik op dit moment 2 telefoons, een HTC als mp3 speler (een simkaart reageerd er niet meer in)en een samsung galaxy Y om mee te bellen/smsen en internetten.
4. Ik heb geen bijbaantje
5. Als ik geld heb, is het binnen maand weer uitgegeven, meestal aan eten en make-up.
6. Mijn verslaving is internet. Ik kan als ik thuis zit, nog geen half uur zonder internet. Twitter, bloglovin en youtube kan ik echt niet missen op een dag.
7. Ik zit in het eerste jaar van het MBO.
8. Buiten mijn ADD heb ik ook regelmatig last van hoofdpijn. Ik heb een hele lichte vorm van migrane. Ik kan als ik hoofdpijn heb wel licht en alles hebben, maar als ik geen medicijnen neem kan ik echt ziek van de hoofdpijn worden.
9. Mijn favoriete seizoen is de lente met lammetjes en vrolijke bolbloemen.
10. Ik ben slecht in dingen over mezelf vertellen

9 dingen die ik niet leuk vind
1. de bus/trein missen en een uur moeten wachten
2. inspiratieloze momenten
3. Mensen die niet reageren als ze je wel hebben gehoord.
4. pesten
5. een presentatie geven, en in een andere taal vindt ik het al helemaal erg.
6. een dag zonder internet of een slechte internet verbinding.
7. blut zijn, vooral als er allemaal leuke (limed) collecties te koop zijn/er aan komen.
8. mensen die achter me staan om mee te kijken
9. mensen die je altijd negeren maar als je nodig zijn, ze ineens aardig gaan doen.

8 dingen die ik leuk vind
1. sixpacks
2. de muziek van chris brown
3. blogs lezen als ik net wakker ben
4. een gezellig avondje met mijn ouders en broertjes.
5. fotograferen
6. winkelen
7. een avondje vampire diaries, pretty little liars of teen wolf kijken met een bak popcorn.
8. chocolade

7 plekken waar ik graag ben 
1. In mijn bed
2. In mijn kamer
3. Op de bank voor de televisie.
4. Bij mijn oma
5. in de stad
6. Met de fotocamera in het bos, vooral in de herfst of lente
7. aan de eet tafel met de hele familie

6 manieren om mijn hart te winnen
1. me niet zien staan als een gewoon meisje maar me echt zien staan om wie ik ben
2. een liedje zingen/iets op een gitaar of piano spelen
3. veel complimentjes geven
4. me vertrouwen en er voor zorgen dat ik jou kan vertrouwen
5. me accepteren zoals ik ben
6. me laten lachen

5 plaatsen waar ik nog naar toe wil
1. Londen
2. Parijs
3. New York
4. L.A. (hollywood)
5. Berlijn

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
1. Mijn familie en vrienden
2. Mijn macbook
3. De muziek van chris brown en kurt hug schneider
4. Mijn telefoon(s)

3 van mijn favoriete lievelingsliedjes
1. Breakeven (cover by Max Schneider & Kurt Hugo Schneider)
2. We Are Never Ever Getting Back Together
3. Thinking about you

2 wensen
1. Gelukkig worden met een leuke lieve man
2. Naast mijn werk (iets met vormgeving) nog steeds bloggen

1 laatste woord 
Hiermee ga ik een beetje smokkelen. Het zijn 2 woorden.
Be Yourself

 

Geef een reactie

