Nobuy

Niet lang geleden liet ik jullie mijn wishlist zien. Sinds ik elke dag op het station kom rond half 6 en op dat moment honger heb is mijn bankrekening weer heel erg gedaald. Daarom zet ik me zelf voor het blok met een nobuy. Maar kan je dan niet gewoon je pinpas ‘verstoppen?’. nope, ik ben mijn chipknip nodig als ik iets moet/wil kopen op school. Dus een nobuy.

De meeste weten waarschijnlijk wel wat een nobuy is. Weet je niet wat het is? Een nobuy houd in dat in een zelf te bepalen periode geen geld uit geeft. Ik ga het iets anders doen. Hoe? Ik ga tijdens de nobuy een to buy list bijhouden en in een boekje ga ik bijhouden wat ik binnen krijg en wat ik uitgeef. Een boekje bijhouden met wat mijn inkomsten en uitkomsten zijn tijdens een nobuy dat klinkt een beetje gek. Maar ik zal in de periode van mijn nobuy wel dingen moeten kopen omdat ze op zijn of omdat ik ze nodig ben voor bijvoorbeeld school.

Wat mijn nobuy voor jullie inhoud? Geen shoplogs. Heel erg jammer, ik weet dat sommige van jullie dit graag wouden zien maar tot begin 2013 zullen er geen shoplogs van iniedergeval beauty online komen. Misschien wel een keer een met wat kleding, maar dat zal dan ook niet veel zijn. Omdat er geen shoplogs zullen komen voorlopig en ik de laatste tijd is te veel inspiratie online zet (vind ik) heb ik een vraag aan je.

Wat wil jij nog graag zien op girlsdepartment?

Geef een reactie

