Nagelproject – De update

Een paar weken geleden schreef ik dat ik de herome nagelverharder ging testen/gebruiken. Na 2 weken zou ik daarover een update geven. Die 2 weken zijn inmiddels al een tijdje om maar er is nog steeds geen update geweest. Vandaag de update.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, het project is gefaalt. Ik kan mijn nagels niet 2 weken ongekleurd laten. Dus na 3 dagen liep ik alweer met roze nagels. Maar ik heb wel de nagelverharder als basis gebruikt. Wat ik daarvan heb gemerkt? Mijn nagellak bleef,met een essie lakje, 5 dagen zitten. Essence en Catrice hielden het 3 dagen vol, wat nog wel lang is voor mijn nagels. Mijn nagels waren ook wel iets gegroeid, maar of dat nou kwam door die nagelverharder of doordat ik me nagels 2 weken niet had geknipt/gescheurd. Maar ik moest lang wachten en verveelde me, us daar kwam me slechte gewoonte weer om de hoek kijken. Na een kwartiertje waren mijn nagels weer kort. Oke, echt lang waren ze nog niet, maar nu komt me vingertop weer boven me nagels uit.

Ik ga het project weer opnieuw proberen. Ik kan nu wel gaan zeggen dat er over 2 weken weer een update komt, maar daar ben ik waarschijnlijk weer te laat mee. Dus je zal wel zien wanneer het online komt…

Heb jij ervaring met de nagelverharders van Herome?

Eén reactie

  1. Josephine

    Ik hield het ook niet vol, dus toen begon ik hem ook te gebruiken als basecoat en het doet voor mij wonderen. Dus als het je nog een keer niet lukt, zou ik hem als basecoat blijven gebruiken.

Geef een reactie

