My favorites: Music (september)

Ik wordt wakker met muziek en ga er mee slapen. Bijna de hele dag loop ik met oordopjes in mijn oren. Lees/luister verder om te lezen/horen wat mijn favoriete liedjes zijn van dit moment.

Angel – Wonderful

Als eerst wil ik even de persoon die angel ontdekt heeft bedanken. Wat een heerlijke stem heeft angel! Dit nummer staat inmiddels al een hele tijd in mijn afspeel lijst en is na die tijd nog steeds favoriet.

Chris Brown – Without You

Dit liedje is al best oud, maar oh wat een fijn nummer. Ik heb sowieso een zwak voor de (langzame) liedjes van Chris. Maar deze is toch wel heel lekker.

Frank Ocean – Thinkin’ bout you

Ik wil ook even de persoon die Frank Ocean heeft ontdekt bedanken. Dit nummer staat nog niet zo heel lang in mijn afspeellijst maar is al een grote favoriet. Ik moet wel even zeggen dat de videoclip een beetje creepy is.

Ne-Yo – Let me love you

Ne-Yo is altijd al een van mijn favoriete zangers geweest. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik over dit liedje kan zeggen, het is gewoon een heeerlijk nummer.

Boys Like Girls – Be Your Everything

Dit nummer is iets harder, niet dat zachte lieve als bij de eerste twee. Toch, vindt ik dit nummer heerlijk. Ook bij deze kan ik het niet goed uitleggen.

Dit waren mijn favoriten alweer. Sorry dat er zangeressen instaan. Ik vindt mannen stemmen fijner om naar te luisteren. Tuurlijk staan er wel vrouwen in mijn afspeellijst maar die liedjes zijn niet mijn favoriet. 

Wat is jouw favoriete liedje?

Eén reactie

Geef een reactie

