1 maand

Vandaag is het tijd voor een mini feestje (: Waarom? ik blog vandaag 1 maand. Al een maand lang staat er elke dag een artikel op Girlsdepartment. Ik blog nog steeds met heel veel plezier en deze maand is heel snel gegaan.

1 maand is nog niks, dat weet ik ook wel. Maar ik weet niet of je het weet, ik heb de afgelopen 2 jaar al steeds 1 of 2 weken een blogje gehad. Ik hield het nooit langer vol omdat ik er niet tevreden over was of omdat ik te lang niet geblogt.

Er gaan of zijn wel een aantal dingen veranderd. Als eerst de header, ik ben klaar met de header. Hij is niet zo heel spectaculair maar voor een tijdje is hij oke. Ik denk dat als ik een paar lessen in webdesign heb gehad ik wel iets beters ga maken. Daarnaast wil ik je ook nog iets vragen. Wat mis jij nog op girlsdepartment? 

Eén reactie

Geef een reactie

