Update

Vandaag alweer een update. Sinds het moment dat ik de vorige heb geschreven is het een en ander veranderd. Ik wou je daarom nog een update geven, het zal niet een erg lange zijn.

Inmiddels heb ik mijn introductie week gehad. Het was een toffe week en gelukkig heb ik een hele leuke klas. Ik denk dat het jaar best snel zal gaan. Ik heb ook mijn rooster, dat is een beetje een tegenvaller. Ik ben op maandag niet heel erg laat, dinsdag en woensdag ben ik wel heeel laat thuis en donderdag en vrijdag heb ik heerlijke korte dagen. Ik ga proberen om nog steeds elke dag een artikel online te zetten, maar ik heb met de introductie week al gemerkt dat de dagen erg vermoeiend gaan zijn.

Verder heb ik nog leuk nieuws! de layout komt eraan (: Het zal niet een hele grote verandering zijn. Het enige wat er zal veranderen is de header. Waneer die online komt? dat zal op 14 september zijn. Je zal dan lezen waarom op 14 september.

 

Geef een reactie

