My wishlist: 2012/2013

Geen baantje en 25 euro zakgeld per maand, dat maakt mijn wishlist steeds langer en laat hem maar heel langzaam korter worden. Benieuwt wat er op mijn wishlist staat? lees dan verder

Little note before reading: ik heb er geen prijzen bij gezet omdat tegen de tijd dat ik het ga kopen de prijzen wel weer veranderd zijn..

Eigen URL.
Dit hoop ik begin 2013 te kopen. Dan heb ik namelijk een half jaartje geblogt en als ik dan nog steeds zoveel plezier in het bloggen heb als dat ik nu heb.

Canon 600D
We hebben thuis een spiegel reflex camera. Een olympus. Fijn ding, maar je kan er alleen maar foto’s mee maken en verder niet heel veel. De opties vallen me wat tegen. Een canon heeft veel meer opties. En sowieso zou ik mijn eigen camera heel fijn vinden. Dan kan ik foto’s maken waneer ik wil.

Macbook case
Dit staat nog niet zo lang op mijn wishlist. Ik zag het voor het eerst bij Gossip girl en ongeveer een week geleden zag het bij sharon (klik). Ik weet dat prijzen als je via ebay besteld niet zo duur zijn maar wat me op dit moment tegen houd is de plek van verzending, Hongkong of verenigd koningrijk. Dat betekend dat het even duurt voor dat ik hem heb, en ik kan niet wachten haha.

Edit: Ik heb hem besteld in de apple webstore. Ik krijg hem waarschijnlijk dinsdag binnen. Hij was/is 50 euro en ik heb hem besteld in ongeveer dezelfde kleur als op de foto. 

Naked palette

Het naked palette, ze zijn beide zo mooi! Waarschijnlijk beslis ik pas welke ik wil als ik in de winkel sta om er echt 1 te kopen.

Samsung galaxy S 3 

Ik heb een HTC, ik moet hem alleen als Ipod gebruiken omdat er geen simkaart meer inpast. Om mee te bellen heb ik een samsung galaxy Y. Hij is klein, en ik ben eigenlijk helemaal gewent aan mijn grote htc. Ik zou heel graag weer een grote telefoon willen. En de nieuwe samsung is niet alleen groot, hij is ook nog eens super fijn en licht.

Dit was mijn wishlist. Ik heb nog wel meer dat ik graag zou willen maar dit staat op dit moment boven aan en dit wil ik ook allemaal super graag..

Wat staat er allang op jouw wishlist en komt er voorlopig ook nog niet vanaf?

Geef een reactie

