Hottie of the month #2

Er is alweer een maand voorbij. Oke, niet helemaal, er zijn 4 weken voorbij. Maar toch wou ik vandaag een Hottie of the month doen. Eigenlijk zijn het er deze maand 2. Dat is meer omdat ik niet kon kiezen. Ze zijn beide al wat ouder en ze zijn allebei acteurs in dezelfde serie waarvan in oktober een nieuw seizoen begint. Weet je nog niet over wie ik het heb? Ik heb het over Ian Somerhalder en Paul Wesley, ook wel damon en stefan uit the vampire dairies.

Wat vindt jij van de ‘broers’?

Eén reactie

  1. Bee

    Ik heb het voor ian somerhalder al jaren. In alles wat hij in speelt is het zo van hmmm..knapperd.. Ja stefan doet me niks, Damon daarentegen! en dan dat bad boy kantje, jaja, hottie!

Geef een reactie

