Update

Ken je dat, dat je heel veel ideen in je hoofd hebt maar er niks uit komt? Zo’n periode heb ik op dit moment. Zelfs naar chris brown luisteren helpt me niet op die momenten. Maar dat is niet het enige wat er  gaande is op dit moment, ik wil je graag een update geven over een paar dingen.

Als eerst school. Ik schrijf dit ver vooruit en heb mijn eerste dag nog niet gehad. Ook heb ik nu nog geen rooster, heb ik geen idee bij wie ik in de klas zit en wie mijn mentor/begeleider zal worden is ook nog een groot vraagteken. Het lastige is dat ik nog geen rooster heb.. Ik moet namelijk erg lang reizen, zo’n anderhalf uur heen en anderhalf uur terug. Als ik lange dagen moet maken heb ik alleen nog maar een avond, waarin ik waarschijnlijk ook nog wel wat huiswerk zal moeten doen. Maar, ik kan gelukkig wel ongeveer een week vooruit werken in 3 dagen, dus dat gaan drukke weekenden worden.. Ik hoop dat het bloggen en school een beetje te combineren is en als je me volgt op bloglovin zal je bij elk artikel dat ik plaats een update krijgen.

 

En dan nog even over mijn probleem die ik al in de introductie omschreef. Ik heb hier vaker last van, vaak op de verkeerde momenten. Bijvoorbeeld wanneer ik artikelen wil gaan maken. Dan is ’s avonds mijn inspiratie wel weer terug en kan ik wel aan het werk maar ik probeer ook mijn slaapritme weer in orde te krijgen.. Dat is lastig ik tot 11 uur artikelen aan het maken ben terwijl de wekker om 6 uur gaat, ik weet hoe vroeg het is maar ik zal de bus van kwart voor 7 moeten nemen voor school en ik ben niet echt een ochtend mens.. Ik dwaal af… Normaal gesproken geeft chris brown mij wel inspiratie, met zijn langzame nummer, op inspiratieloze momenten maar momenten waarop ik wel ideen heb en het niet lukt om ze uit te werken kan chris me ook niet helpen..

Dit was een beetje een negatieve update, sorry daarvoor. Hopelijk is de volgende update met leuker nieuws.

liefs, Lisette

P.S. de tekeningen zijn niet van mij, maar van een meisje dat ik op weheartit vond.. ze heeft ook haar eigen blog, www.wazzabii.blogg.se

Geef een reactie

