Essence Colour en Go nagellak

Je hebt er vast al wel over gelezen, de nieuwe essence lakjes. Ik was nooit een super grote fan van de oude lakjes, maar kocht ze wel omdat ze zo lekker goedkoop waren. Vandaag review ik 118 Little Miss Sunrise.


Essence heeft niet alleen de flesjes een make over gegeven, er zijn ook een paar nieuwe lakjes aan het assortiment toegevoegd, waaronder deze. Het is een donker geel kleurtje, hij nijgt iets naar het oker. Een erg mooi kleurtje die ik nog niet in mijn stash had.

Als eerst sorry voor de slechte staat van mijn nagels.. Dit is de kleur met 2 laagjes. Het lakje heeft een goede dekking en is niet streperig, het lijkt wel zo op de foto, dat komt door de glans van de lak.
Het lakje blijft redelijk goed zitten, hij hield het 2,5 dag vol op mijn zwakke nagels.

De lakjes van essence kosten 1,69 euro en de flesjes bevatten 0,8 ml.

Wat vind jij van de nieuwe essence flesjes en lakjes?

Eén reactie

Geef een reactie

