Nagelproject

Zoals je misschien al wel hebt gezien in de nagellak review van W7, heb ik hele korte en zwakke nagels. Mijn moeder kocht een tijdje geleden een nagelverharder voor haar zelf, ze heeft het een paar keer gebruikt en toen gaf ze hem aan mij. Misschien is dit een oplossing voor mijn zwakke nagels. Ik heb het over Herome Nail harder strong.

Het is de bedoeling dat ik de eerste dag 1 dag 1 laagje op doe. Op dag 2 een 2de laagje. Dan op de 3de dag de 2 laagjes er af halen en weer 1 laagje opdoen. Dat betekend ook dat ik geen gekleurde lakjes meer kan gebruiken -er komt nog een review aan; had die foto’s al gemaakt-. Dat is hoe ik het de eerste week, misschien 2 ga doen. Daarna gebruik ik de nailharder als basecoat.


Mijn nagels zijn hier wel op hun slechtste.. Ze zijn super droog en kort. Ik hoop echt dat de nailharder zijn werk goed doet en ik over 2 weken gezondere nagels heb.

Over 2 weken maak ik nog een artikel om te zien hoe mijn nagels er dan uitzien.

Heb jij ervaring met de nagelverharders van herome?

  1. roos

    Ik ben erg benieuwd naar het resultaat, als het een goed product is koop ik hem voor een vriendin van mij :) Die heeft al haar hele leven last van korte/zachte/afbrekende nagels. Ben benieuwd!

Geef een reactie

