My celebrites crushes.

Op dit moment is mijn lijst met celebrites crushes erg lang. Ik laat de bovenste 5 aan jullie zien. Ze staan in willekeurige volgorde.

Tyler Posey

Isn’t he cute? Tyler zag ik voor het eerst in de serie Teen Wolf. Toen ik later wat meer informatie over hem opzocht kwam ik er achter dat hij ook in een band speelt, Lost In Kostko. Je moet wel van de ruwere harde emo achtige muziek houden om deze band leuk te vinden, persoonlijk kan ik wel naar die muziek luisteren. Maar ik moet wel toegeven, er zijn betere bands.

Max Schneider

Jullie hebben al kennis maken met Max in mijn Hottie Of The Month artikel. Max zou je kunnen kennen van zijn cover op youtube, uit de serie How To Rock of net als mij uit de film Rags.

Douglas Booth

Douglas Booth zag ik voor het eerst in de film L.O.L. Waarin hij het vriendje van Lola (miley cyrus) speelde. Ik wist eerst niet hoe die hete totdat er iemand uit haar celebrites crush tweete; Douglas Booth. En daarmee stond hij meteen bijna bovenaan mijn lijst(:

Cody simpson

Cody Simpson is een zanger. Buiten het zingen doet ie zo ongeveer alles wat ik leuk vindt aan jongen. hij surft, speelt gitaar en hij heeft krulletjes.

Elyar Fox

oke, ik weet het, elyar is (nog) niet bekend. Maar hij is wel een hele goede zanger en ik denk dat ie nog wel bekend gaat worden (:. Hij kijkt trouwens een beetje stoned op deze foto; sorry daarvoor.. Elyar is te vinden op youtube en hij is het opzoeken waard!

wie zijn joun celebrites cruches?

Geef een reactie

