Tag: Before I Die

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie. Deze tag zal je vast wel op meerdere blogs hebben gezien. Ik heb het over de before I die tag.
Wat moet je doen? Als je op WeHeartIt naar Before I Die zoekt krijgje plaatjes zoals in dit artikel. Kies daar de ‘quotes’ van uit en plaats ze in een artikel op je blog.

Little note: Ik heb het erg realistic gehouden.

Deze komt hopelijk over 4, misschien 5 jaar uit. Mijn opleiding afmaken op de school waarvan ik heb gedroomd. Ik moet er nog aan beginnen maar hoop hem ook zeker af te maken.

Shoppen in parijs, I can’t wait till that day. En met shoppen bedoel ik niet thuis komen met een shirtje, een blush en een short. Nee, thuis komen met een extra koffer haha. Dus dat wordt ook nog wel even sparen.
Famous in de ‘blogwereld’. Nee, ik zie me hoofd nog niet op tv.. Maar ik zie mezelf wel achter me bureau met een bekende blog. (:

Ooh, als ik naar deze foto kijk krijg ik al hoogtevrees. En ja, wat zou ik graag van mijn hoogvrees (en vliegangst) af willen.

Ik denk dat deze erg goed haalbaar is, als ik niet te jong overlijd, maar daar gaan we niet van uit.. Als kijk naar mijn opa en oma krijg ik echt zo’n dat wil ik ook gevoel. En hoe ouder je word, hoe meer je samen meemaakt en hoe sterker de band. (:

Dit was mijn versie van de tag alweer.

Welk ding staat al heel lang op jouw before I die list? 

 

Eén reactie

Geef een reactie

