Mijn everyday bakje

Vaak gebruik ik elke dag dezelfde make-up. Daarom heb ik de make-up die ik dagelijks gebruik in een appart bakje gedaan. Wat erin zit? lees verder om daar achter te komen.

Zo ziet het eruit als het op me make-up tafel staat. Moet wel even zeggen dat er op deze foto een kwast mist.. Lets have a better look. 


De gezichtsproducten. Dream Satin liquid ligt er nu in, maar ik wissel hem af met catrice photo finish. De foundation breng ik aan met het driehoekigsponsje van de etos, daarover heen breng een poeder van essence aan met een grote poederkwast.
Sorry dat de producten zo vies zijn..

De oogschaduws en kwasten. Als eerst de highligther van catrice, oh wat ben ik verliefd op dit product, hij laat mijn ogen echt stralen en het lijkt -met wat concealer op- meteen als of heel wat meer uurtjes slaap heb gehad na een avondje stappen. Verder ligt er nog een licht roze oogschaduw van catrice. Ik kan de naam er niet meer van lezen en volgens mij hebben ze hem uit het assortiment gehaald.. Daarbij een platte ogschaduw kwast van de hema. Er ligt ook nog een palletje van essence, het welbekende sunclub palletje. Daarboven op ligt mijn favorite crease kwast, een pencil brush van essence, ook wel de smokey eye brush. Ik hou deze oogschaduws op hun plek met de oogschaduw basis van essence. Oja, de kwasten liggen toevallig op mijn favoriete kleuren om een look mee te maken.
Edit: Volgens mij is de roze oogschaduw Gilberts Grapefruit. 

Nu mijn mascara’s en oogpotloden. Ik begin met de Essence extreme mascara, wat een fijn mascara is dit zeg! hij geeft mijn wimpers echt veel volume en een beetje lengte, maar dat ben ik niet nodig. Daarna gebruik ik altijd de get big lashes volume curl. En als laatst de get big lashes volume boost. Beide van Essence. Om een strak lijntje boven me oog te zetten gebruik ik essence eyeliner pen. Onder me ogen gebruik een max potloodje, hiermee kom ik heel mooi tussen de onderste wimpers. Om mijn wenkbrauwen bij te tekenen gebruik ik het hema potloodje in de lichste kleur, ik teken ze niet elke dag bij maar het borstje is een must have.

Verder zit er ook nog een spiegeltje in en mijn favoriete lipgloss. Daarover heb ik gister een revieuw geschreven.

Welke product ligt het hele jaar door bij jou in je everyday ”bakje”?

  1. Zoë

    Naar die highlighter van Catrice ben ik erg beniewd. Helaas even blut :p Product dat ik het hele jaar door graag gebruik is hetzelfde palette van Essence Sun Club en dan ook nog een blush/highlighter van Essence

Geef een reactie

