Catrice Colour Show Lipgloss

Bij een mooie ooglook hoort een mooie lipstick of lipgloss. Ik heb mijn everyday lipgloss gevonden, wel in de sale.. Deze gloss is op dit niet meer te koop. Misschien dat je hem nog vind in de kortingsbak bij de kruitvat of trekpleister. Hoewel hij niet meer te koop is, wou ik toch graag een review doen.

Sorry voor mijn hand.. Ik kon hem niet bijsnijden.. 

020 Oh So Chic is de naam van gloss. De verpakking vindt ik erg classy, maar ook wel weer speels door die letters die verticaal staan en die streepjes eronder. De kleur lijkt in de verpakking perzik roze met zilverre glitters. Erg mooie kleur, vindt ik.

De applicator heeft een lichte buiging waardoor hij makkelijk mijn hele lippen pakt. Een nadeel is dat er best veel product aan de applicator gaat zitten. Ja, het is opzich wel genoeg maar ik vindt deze gloss mooier in een wat dunner laagje.

Hier draag ik een dun laagje lipgloss. De lipgloss geeft een beetje kleur af maar vooral veel glitters, daarom vindt ik een dikker laagje niet fijn. Verder is de gloss erg plakkerig, vooral me haar heeft daar last van.. Eten en drinken is met deze gloss op vrijwel onmogelijk omdat dan alles er afgaat. maarja, het is een gloss.. De kleur is vrij natuurlijk en de glitters maken hem zo speciaal.

Ik ben erg tevreden over de lipgloss en kan niet wachten om nog een lipgloss van catrice te proberen.

Wat jouw favoriete lipgloss merk?

Geef een reactie

