My favorites: Albums

Ik luister veel muziek. Eerst waren het alleen losse nummers, maar de laatste tijd luister ik steeds meer naar hele albums. Vandaag deel ik mijn favoriten.

Maroon 5 – Overexposed 
track list:
1. One More Night
2. Payphone
3. Daylight
4. Lucky Strike
5. The Man Who Never Lied
6. Love Somebody
7. Lady Killer
8. Fortune Teller
9. Sad
10. Tickets
11. doin’ dirt
12. Beautiful Goodbye
Ik hou van maroon 5. Eerder niet zo, maar de nieuwere liedjes zijn best goed! een heerlijk relaxt album om naar te luisteren. Ik weet niet zeker of de volgorde van de nummers zo ook op het album staat..

Usher-Looking for myself
Tracklist:
1. Can’t stop, won’t stop
2. Scream
3. Climax
4. I Care For U
5. Show Me
6. Lemme See
7. Twisted

8. Dive
9. What happend to U
10. Looking 4 myself
11. numb
12. Lessons for the Lover
13. Sins of the Father
14. Euphoria
15. I.F.U.
16. Say the words
17. 2nd round
18. Hot thing
Ik ben niet zeker of dit de echte tracklist is.. Maar het is een weer een heerlijk album.

Justin Bieber – Believe 
Tracklist:
1. All around the world
2. Boyfriend
3. As long as you love me
4. Take you
5. Right here
6. Catching feelings
7. Fall
8. Die in your arms
9. Thought of you
10. beauty and a beat
11. One love
12. Be Allright
13. Believe
14. Out of town girl
15. She don’t like the lights
16. Maria
Normaal ben ik echt geen bieber fan. Maar dit album is verbazingwekkend goed.

Welke album is joun favoriet?

Geef een reactie

