Tip: Nagellak boek

Deze tip zag ik op een andere blog. Het is super handig om te testen hoe je oudere lakjes zijn (stropig of niet), maar ook om te kijken welke kleur je nog mist en misschien wel om lakjes opnieuw te ontdekken. Als je een kleine stash hebt is dit waarschijnlijk niet nodig omdat je dan nog wel redelijk goed overzicht kan houden.

Hoe heb ik het gedaan?
Ik heb gewoon een stapel lege a4tjes gepakt en me nagellakjes. Eerst alle nagellak op kleur gesorteerd en toen ben ik begonnen met kleine streepjes zetten. Wel meteen de naam van de lak er achter zetten anders raak je in de war. Ook kan je de lakken op volgorde zetten en later alles opschrijven.

Je moet er wel even de tijd voor nemen. Ik heb zo’n 80 lakjes en ben hier ongeveer 4 uur mee bezig geweest, het kan sneller. Ik ben niet zo snel met dit soort dingen.
Ik bewaar het ‘boek’ bij me lakjes en als ik even niet weet welke kleur ik me nagels moet lakken gebruik ik dit, super handig!

heb jij al een nagellakboek?

Geef een reactie

