My life in pictures #1

Met mobiel in me hand, de instagram camera aan, maak ik random foto’s in mijn leven.

Sorry voor de kwaliteit, me mobiel heeft een slechte camera.. Maar goed, ik had geen/heel slecht internet en verveelde me. Dus ik zocht de doos met dvd’s op en zocht daar de leukste dvd’s uit. Het zijn allemaal oude dvd’s want tegenwoordig kijken we via de tv films.
Woehoeee. Mijn macbook! eindelijk na 2 maanden gewacht de hebben nam mama me met een smoes mee naar zwolle om me in de auto pas te vertellen wat we daar echt gingen doen. Een macbook halen. Aah. ik hou van me macbook!

Ik ben niet de enige in huis die de glamour leest!

Ik fietste terug naar huis over de heide terwijl de zon onder ging. Ik moest hiervan een foto maken en persoonlijk vind ik het een beetje op zo’n zonsondergang in afrika lijken.
Nieuwe kledingkast. Nee, ik was me kast aan het opruimen en moest even een plek hebben om alles uit te hangen. De kleren hangen voor/in/aan mijn dakraam.

Ik was aan het fietsen toen ik opeens een struisvogel zag staan. oke, hij is wel opgesloten.

Op de boot naar terschelling! in het begin van de zomer ben ik naar terschelling geweest met mijn ouders en broertjes. Maar hoop toch wel dat ik volgend jaar alleen mag met vriendinnen (:

Geef een reactie

