My Favorites: My Boyfriend Does My Make-Up

Ik hou ervan om naar (amerikaanse) beautygoeroes te kijken. Vooral de filmpjes waarin hun vriend de make-up doet vindt ik erg leuk. Vandaag zet ik mijn favoriete my boyfriend does my make-up videos op een rijtje.

Ingrid en Luke

Misschien dat je ingrid wel kent als missglamourazzi, of luke conard van zijn youtube covers. Het leuke aan deze video vindt ik dat luke geen idee heeft wat ie doet, maar het toch wel redelijk goed doet. Hij doet alle producten op de goede plek, hij gebruikt alleen wat te veel product. Maar voor een jongen vindt ik dit niet slecht.

Blair en Saywer

Blair ken je vast wel als juicystar07. En als je ook van amerikaanse vloggers bent, ben je vast wel eens op het kanaal van Saywer terecht gekomen. Deze staat tussen mijn favorieten omdat ik hier zo om kan lachen. Het is gewoon geweldig hoe hij de producten aanbrengt en dan zijn eigen reactie erop. Vooral bij het bronzer stukje.

Teske en Mert

Teske ken je vast wel. Mert misschien ook wel. En als je teske volgt op haar blog of youtube, ken je deze video waarschijnlijk ook wel. Maar goed, deze video staat tussen mijn favorieten omdat ik ook om deze video erg kan lachen. Niet om mert zijn reactie, maar om zijn woorden zoals cateyelashes in plaats van wing.

Welk soort beautyvideos kijk jij het liefst?

Geef een reactie

