Lazy Saturday playlist

Sinds ik vakantie heb is voor mij eigenlijk elke dag een lazy dag, maar zaterdag is toch wel mijn ultimate relax dag. Wat ik doe op zo’n dag is serie’s en films kijken, muziek luisteren en blogs lezen. Vandaag deel ik mijn lazy day playlist. Let op: Het is een overdosis aan love songs.

Chris Brown – Sweetheart
Bruno Mars – The Lazy Song
Ed Sheeran – You need me, I don’t need you
Lawson – When she was mine
Emeli Sande – My kind of love
Chris Brown – Sweet love
Maroon 5 – One More Night
Katy Perry – Wide Awake

Angel – Wonderful
Chris Brown – Don’t wake me up
Far East Movement – Turn op the love
Owl City ft Carly Rae Jepsen – Good Time
OneRepublic – Good Life
Hot Chelle Rae – Honestly
Chris Brown – How I feel
Usher ft Swedish House Mafia – Euphoria
Devlin ft Ed Sheeran – Watchtower
Ne-Yo – Let me love you
Chris Brown – One more change
Nelly Furtado – Spirit Indestructible
Kiana Brown – Hey Chica
Jacob Latimore – You come first
Gym Class Heroes – The Fighter
Usher – Numb
Breathe Carolina – Blackout
Madonna – Turn up the radio
Oasis – Wonderwall
Jacob Latimore – Nothing on me

Naar welk liedje luister je graag op een lazy day?

Geef een reactie

