W7 nagellak

Toen ik een tijd geleden door de op=op voordeelshop liep om even goedkoop een shampoo en conditioner te scoren viel mijn oog op het nagellakschap van W7. Een schap gevuld met heel veel kleurtjes, mooie kleuren. Ik ben gegaan voor een kleur die ik nog niet had.

Ik heb het lakje 62 sheer blue mee genomen voor maar drie euro. Een tip, 2 lakjes zijn 5 euro! Het zijn grote flesjes met een inhoud van 15 ml. Super goedkope lakjes dus. Maar zijn is ie ook goed?


De lak na 3 laagjes

Het lakje heeft een hele mooie lichtblauwe kleur. De foto is met flits vandaar dat de glans iets heftiger lijkt als ie echt is. Het kwastje is een standaard kwastje, denk aan de essence kwastjes, en lakt een beetje streperig maar dat kan ook aan de lak liggen.. Het lakje blijft op mijn zwakke nagels 2 dagen goed zitten, wat normaal is voor mijn nagels. Ja, ik ben tevreden over de kleur, helaas heb ik nog andere lakjes dus kan ik geen oordeel geven over het hele merk.

Heb jij ervaring met w7?

Geef een reactie

