My Favorites: Series

Wat ik doe als ik niet blog? Dan plof ik achter de computer om een paar afleveringen van mijn favoriete series te kijken. Vandaag zet ik mijn favorieten op een rijtje.

Pretty Little Liars

Nadat ik de eerste 2 seizoenen vrij snel had gekeken, elke dag 1 aflevering, begon seizoen 3. Elke week 1 aflevering, wat afzien.. Maar ik hou van deze serie, het heeft veel spanning en na het eind van elke aflevering wil je echt door kijken! Het filmpje is de trailer van mijn favoriete seizoen, seizoen 2.

The Vampire Diaries

Op dit moment heb ik alle seizoenen al gezien en ik wil meer:( Als meer mensen zijn met het zelfde probleem, in september start in Amerika het nieuwe seizoen. Deze serie heeft het zelfde als PLL, veel spanning en na elke aflevering wil ik meer zien. The Vampire Dairies heeft nog een plus punt; er zit genoeg romantiek in. Ook dit filmpje is van mijn favoriete seizoen, seizoen 1.

Teen Wolf

Zoals je waarschijnlijk al bij de vorige twee series zag, hou ik van spannende mysterieuse series. Teenwolf is ook zo’n serie. Het jammere van deze serie is dat er maar 2 seizoenen zijn met bijde 11 afleveringen en volgend jaar komt het volgende seizoen pas, helaas.
Het filmpje is dit keer niet van mijn favoriete seizoen. Of ook weer wel, ik kan niet kiezen welke nou echt mijn favoriet daarom heb ik gekozen voor het eerste seizoen zodat jullie een beetje een indruk krijgen hoe het is.

True Blood

Nog een serie met vampiers. Ik weet niet waarom dit een favoriet is want na the vampire dairies is dit echt een slechte serie. Maar er hangt een goede sfeer in de serie en ik weet niet wat het is, maar ik blijf het kijken. Misschien is het ook wel dat ik niet anders heb te maar goed. Het is toch wel een leuke serie. Maar deze serie heeft net als teen wolf maar 11 afleveringen per seizoen. gelukkig heeft true blood 5 seizoen en dus meer om naar te kijken.
Het filmpje is van seizoen 1 omdat ik die als enige helemaal heb gezien.

Dit zijn mijn favorieten op dit moment als je me over een maand nog eens vraagt wat mijn favoriete series zijn zal ik waarschijnlijk een heel ander lijstje maken.

Naar welke serie(s) kijk jij graag?

Geef een reactie

