Welkom

Welkom op mijn blog. Misschien ben je al eerder op mijn blog terecht gekomen en was ie toen gevuld met artikelen. Waarom die nu weg zijn? ik begin opnieuw. Dezelfde blog, dezelfde schrijfster, het enige dat anders is dat alle oude artikelen zijn verwijderd. Ik was niet tevreden over de blog, dat is waarom ik de artikelen heb verwijderd. Ik kon moeilijk elke dag artikelen maken omdat ik geen eigen computer/laptop had, ik moest de computer delen met mijn broertje die even graag op de computer zit als ik dat doe. Vandaag heb ik mijn eigen macbook gekregen, waar ik super blij mee ben. Mijn eigen laptop maakt het maken van artikelen veel gemakkelijker, ik kan er aan werken wanneer ik het maar wil. Dus alle artikelen zullen nu vanaf mijn macbook pro komen. En er gaan nieuwe artikelen komen want mijn handen kriebelen om nieuwe artikelen te maken.

Als je morgen weer komt zul je het eerste artikel online zien.

Geef een reactie

